Батлав. Тэнхмийн эрхлэгч Доктор, проф. Ц.Гантулга
2010-2011 оны хичээлийн жилийн II хасагm ТБТ-2, ТНС-2, ТАЖ-2 ангиудын
“Монголын түүх” хичээлийн бие даалтын ажлын төлөвлөлт, үнэлгээ
2011.01.18
№ | Анги | Бие даалтын ажлын гүйцэтгэх хугацаа | Бие даалтын ажлын хэлбэр | Даалгавар | Эзэмших чадвар | Гүйцэтгэх хэлбэр | Үнэлгээний шалгуур | Оюутны өөрийн үнэлгээ | Багшийн үнэлгээ |
1. | ТБТ-II | 2011.03.15 | Схем хийх “Өөрийн удмын ургийн бичиг үйлдэх” | - А.Очир, Ж.Сэржээ “Монгол овгийн товч лавлах”. УБ.,1996. т.70 уншиж ургийн бичиг үйлдэх арга зүйтэй танилцах - Өөрийн хамаатан садан, настан буурлаас уг удмаа асууж, аман мэдээ цуглуулах - Өөрийн удмын ургийн бичиг үйлдэх | · Өөрийн удам судрыг мэдэх · Ургийн бичиг үйлдэх, хөтлөх арга зүй эзэмших · Мэдээлэлд боловсруулалт хийх болон бичих, схем хийх чадвар эзэмших | Суралцагч тус бүр | Ашиглах материалтай танилцаж, хэрэглээ болгосон байдал Ургийн бичиг үйлдэх, хөтлөх арга зүйг эзэмшсэн байдал Мэдээлэл боловсруулалт Бүтээлчээр хандсан байдал Техник шаардлага, хугацаандаа үзүүлсэн байдал | Оюутан өөрийн гүйцэтгэсэн бие даалтын ажилд өөрийн үнэлгээ өгч, эссе бичих | Багшийн үнэлгээ 2 үе шаттай явагдана. 1. Урьдчилан үзэж, зөвлөгөө өгөх 2. Оюутны өөрийн үнэлгээг харгалзан багш үнэлгээний шалгуурыг баримтлан үнэлнэ. |
2011.04.29 | Илтгэл | “XVII-XVIII зууны эхэн үеийн Монголын гадаад харилцаа”* сэдвийн дор илтгэл бичиж, хэлэлцүүлэх Д.Гонгор Халх товчоон. I. УБ.,1978 т. Н.Ариунгуа XIV-XVII зууны Монгол-Хятадын харилцаа. УБ.,1996 Монгол улсын түүх. III, IV боть. УБ.,2003 | Эх сурвалж болон мэдээлэлтэй ажиллах чадвар Шинжлэх ухааны судалгааны арга барил эзэмших Бие даан судалгаа хийх чадвар Өөрийн санал дүгнэлт, үнэлэлт өгөх чадвар Илтгэх чадвар Өөрийн санаа бодлыг бусдад чөлөөтэй | Суралцагч тус бүр | Шинжлэх ухааны үндэслэлтэй бичиж, боловсруулсан байдал Илтгэх чадвар Бүтээлчээр хандсан байдал Техник шаардлага, хугацаандаа үзүүлсэн байдал | ||||
2. | ТАЖ-II | 2011.03.22 | Схем хийх “Өөрийн удмын ургийн бичиг үйлдэх” | А.Очир, Ж.Сэржээ “Монгол овгийн товч лавлах”. УБ.,1996. т.70 уншиж ургийн бичиг үйлдэх арга зүйтэй танилцах - Өөрийн хамаатан садан, настан буурлаас уг удмаа асууж, аман мэдээ цуглуулах - Өөрийн удмын ургийн бичиг үйлдэх | · Өөрийн удам судрыг мэдэх · Ургийн бичиг үйлдэх, хөтлөх арга зүй эзэмших · Мэдээлэлд боловсруулалт хийх болон бичих, схем хийх чадвар эзэмших | Суралцагч тус бүр | Ашиглах материалтай танилцаж, хэрэглээ болгосон байдал Ургийн бичиг үйлдэх, хөтлөх арга зүйг эзэмшсэн байдал Мэдээлэл боловсруулалт Бүтээлч, нямбай хандсан байдал Техник шаардлага, хугацаандаа үзүүлсэн байдал | Оюутан өөрийн гүйцэтгэсэн бие даалтын ажилд өөрийн үнэлгээ өгч, эссе бичих | Багшийн үнэлгээ 2 үе шаттай явагдана. 1. Урьдчилан үзэж, зөвлөгөө өгөх 2. Оюутны өөрийн үнэлгээг харгалзан багш үнэлгээний шалгуурыг баримтлан үнэлнэ. |
2011.04.12 | Судалгааны суурь бүтээл уншиж, тэмдэглэл хөтлөх | “1755-1758 оны Манжийн эсрэг Амарсанаа, Чингүнжавын бослого”* сэдвийг холбогдох номноос уншиж, харьцуулан тэмдэглэл хөтлөх Н.Ишжамц 1755-1758 оны Амарсанаа, Чингүнжав нараар удирдуулсан Монголын ард түмний Манжийн эсрэг зэвсэгт тэмцэл. УБ.,1976 | Мэдлэгээ бататгаж, өргөжүүлэн гүнзгийрүүлэх Мэдээлэлтэй ажиллаж, боловсруулалт хийх чадвар Харьцуулалт хийх чадвар Номтой ажиллах чадвар | Суралцагч тус бүр | Мэдээлэл боловсруулалт Өөрийн санаа, дүгнэлт Бүтээлч, нямбай хандсан байдал Техник шаардлага, хугацаандаа үзүүлсэн байдал | ||||
3. | ТНС-2 | 2011.03.29 | Схем хийх “Өөрийн удмын ургийн бичиг үйлдэх” | А.Очир, Ж.Сэржээ “Монгол овгийн товч лавлах”. УБ.,1996. т.70 уншиж ургийн бичиг үйлдэх арга зүйтэй танилцах - Өөрийн хамаатан садан, настан буурлаас уг удмаа асууж, аман мэдээ цуглуулах - Өөрийн удмын ургийн бичиг үйлдэх | · Өөрийн удам судрыг мэдэх · Ургийн бичиг үйлдэх, хөтлөх арга зүй эзэмших · Мэдээлэлд боловсруулалт хийх болон бичих, схем хийх чадвар эзэмших | Суралцагч тус бүр | Ашиглах материалтай танилцаж, хэрэглээ болгосон байдал Ургийн бичиг үйлдэх, хөтлөх арга зүйг эзэмшсэн байдал Мэдээлэл боловсруулалт Бүтээлч, нямбай хандсан байдал Техник шаардлага, хугацаандаа үзүүлсэн байдал | Оюутан өөрийн гүйцэтгэсэн бие даалтын ажилд өөрийн үнэлгээ өгч, эссе бичих | Багшийн үнэлгээ 2 үе шаттай явагдана. 3. Урьдчилан үзэж, зөвлөгөө өгөх 4. Оюутны өөрийн үнэлгээг харгалзан багш үнэлгээний шалгуурыг баримтлан үнэлнэ. |
| | 2011.04.19 | Судалгааны суурь бүтээл уншиж, тэмдэглэл хөтлөх | “Монголын засаг захиргааны нэгжийн өөрчлөлт, хувирал (XIII-XIX зуун)”* сэдвийн хүрээнд доорх номнуудыг уншиж , харьцуулсан тэмдэглэл хөтөлнө. Ж.Болдбаатар, Д.Лүндээжанцан “Монголын төр, эрх зүйн түүхэн уламжлал” УБ.,1997 Ш.Нацагдорж Монголын феодализмын үндсэн замнал. УБ.,1978 Ж.Санждорж Монгол төрийн түүхээс. УБ.,1995 | Мэдлэгээ бататгаж, өргөжүүлэн, гүнзгийрүүлнэ. Мэдээлэлтэй ажиллаж, боловсруулалт хийх чадвар Харьцуулалт хийх чадвар Номтой ажиллах чадвар эзэмшинэ. | Суралцагч тус бүр | Мэдээлэл боловсруулалт Өөрийн санаа, дүгнэлт Бүтээлч, нямбай хандсан байдал Техник шаардлага, хугацаандаа үзүүлсэн байдал | | |
| ТНС-1 дав.мэр | 2011.03.01 | Ном уншиж тэмэглэл хөтлөх | “Дунд үеийн монголчуудын аж ахуй, соёл”* сэдвийн хүрээнд холбогдох номыг уншиж, тэмдэглэл хөтөлнө. Н.Ишжамц Монголд нэгдсэн төр улс байгуулагдаж, феодализм бүрэлдэн тогтсон нь. УБ.,1976 Монгол улсын түүх. II, III, IV боть. УБ.,2003 | Мэдлэгээ бататгаж, өргөжүүлэн, гүнзгийрүүлнэ. Мэдээлэлтэй ажиллаж, боловсруулалт хийх чадвар Харьцуулалт хийх чадвар Номтой ажиллах чадвар эзэмшинэ. | Суралцагч бүр | Мэдээлэл боловсруулалт Өөрийн санаа, дүгнэлт Бүтээлч, нямбай хандсан байдал Техник шаардлага, хугацаандаа үзүүлсэн байдал | Оюутан өөрийн гүйцэтгэсэн бие даалтын ажилд өөрийн үнэлгээ өгч, эссе бичих | Багшийн үнэлгээ 2 үе шаттай явагдана. 1.Урьдчилан үзэж, зөвлөгөө өгөх 5. Оюутны өөрийн үнэлгээг харгалзан багш үнэлгээний шалгуурыг баримтлан үнэлнэ. |
*“1755-1758 оны Манжийн эсрэг Амарсанаа, Чингүнжавын бослого”
| Бослого эхэлсэн хугацаа | Бослого хаана гарсан | Бослогот оролцогчид | Бослогын үе шат | Тэмцлийн хэлбэрүүд | Бослогын үр дүн | Бослого дарагдах болсон шалтгаан | Бослогын ач холбогдол |
Амарсанаагаар удирдуулсан бослого | | | | | | | | |
Чингүнжаваар удирдуулсан бослого | | | | | | | | |
*“Монголын засаг захиргааны нэгжийн өөрчлөлт, хувирал (XIII-XIX зуун)”
ИМУ, МЭГ-ний үе | Дөчин дөрвөн хоёрын МУ | Манжийн эрхшээлийн үеийн Монгол |
| | |
*“Дунд үеийн монголчуудын аж ахуй, соёл”
| ИМУ, МЭГ-ний үе | Дөчин дөрвөн хоёрын МУ | Манжийн эрхшээлийн үеийн Монгол |
Аж ахуй | | | |
Соёл | | | |
Боловсруулсан: Багш Н.Баярцэцэг
No comments:
Post a Comment